För exakt ett år sedan

Ja allihopa, för exakt ett år sedan blev det jag och Ralf. Ni kanske undrar hur det hände så jag tänkte berätta det för er!

Ralf hade varit borta från träningen ett längre tag, men kom plötsligt tillbaka när han fick veta att jag och kenni inte var tillsammans längre, nu i efterhand vet jag att det var för att se hur förkrossad jag var haha. På kvällen när det var avslutning på karaten berättade han att han skulle på fest, och jag frågade ( på skoj ) om jag fick hänga med. Till min förvåning svarade han att det var okej. Att det bara var att ringa när jag var på väg.
Jag trodde absolut inte att han menade allvar, så på kvällen när jag precis skulle sova så ringde han och frågade vart jag var. Jag sa som det var, att jag var på väg i säng, då blev han chockad för han hade menat allvar med inbjudan. Jag åkte inte till honom den kvällen.
Där kom lite fler kvällar då han ville att jag skulle kolla på film med honom, men varje gång han frågade mig var klockan för mycket för mig för att orka ta mig in till stan så det blev inte mer med det.
Det var inte förrän han skulle upp till sin bror i Stockholm för att fira nyår som vi båda kom fram till att vi tyckte om varandra. Vi pratade 24/7 på msn, då vi skickade repliker till varandra från raggningsreplik.se, en del underförstådda sådana. Han skickade en till mig där det stor " jag märker på sättet du ignorerar mig att du vill ha mig". Då började jag hoppas att han gillade mig på samma sätt som jag gillade honom. Fast jag var inte allt för säker, eftersom vad ville egentligen en kille som är 24 med en tjej som är 18, det var lite underligt tyckte jag då.
Så det slutade med att Ralf sa rätt ut att han gillade mig, och trög som jag är svarade jag : hur menar du då? han blev nog lite chockad när jag sa så haha. För han bara, ja, jag gillar dig mycket. Då gick det upp ett litet ljus för mig att han faktiskt tyckte om mig. Och gissa om jag blev lycklig!
Eftersom Ralf var i stockholm så fick vi vänta några dagar tills vi kunde ses. Så idag för ett år sedan träffades vi. Jag var på väg till väla med en kompis, och vi hann knappt sätta oss i bussen förrän jag fick ett sms från ralf där det stod " om du bara råkar vara vid en parkering i nyvång och bara måste ha en puss så står jag där". då blev jag lite frustrerad vill jag lova. Han sade att han också skulle till väla för att byta ett skärp och så. Så jag bestämde mig för att överraska honom när han var på Jack and Jones. Precis när han var klar i kassan steg jag in innanför dörrarna, och gissa om mitt hjärta slog hårt. Det blev ett väldigt snabbt Hej innan vi kramades, jättelänge, innan han bara tittade på mig och kysste mig. Det kändes som att mina ben försvann under mig, jag smälte direkt. Därefter åkte min vän hem och jag hängde med Ralf till IKEA för han behövde en kudde till och så till när jag skulle komma och sova över. När vi var klara hängde jag med hem till honom en stund och tittade på medan han packade upp glas ur flyttlådor.
Senare på kvällen hängde han med mig hem och åt middag tillsammans med min familj, jättemysigt!
Ända sedan den dagen har vi varit oskiljaktiga och kommer vara det ett bra tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0