Fräsch som en liten nyponros!

Så skönt det var med ett långt varmt bad! Längesen jag unnade mig det nu. Tror jag får göra det oftare helt enkelt!
Nu är det snart dags att gå och lägga sig, känner mig rätt trött. Ralf ska inte jobba i morgon så vi ska ut till väla och leta efter skidkläder till mig när vi ska till sälen med hans familj. Även om jag inte kommer vara bäst i backen kommer jag I allafall vara snyggast!
Sen ska jag lura med Ralf till Fruktaffären på söder för att handla lite bananer och så nu till min lilla diet jag ska börja med i morgon. Ska leva på 12 bananer på två dagar! sen blir det lite mer mat resten utav veckan så jag slipper svälta i allafall. Behöver gå ner några kilo nu känner jag. Sen jag blev ihop med Ralf har jag gått upp säkerligen mellan 5-7 kilo. så det ska bort nu på 4 veckor!

sleep tight cuties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0