Hemma

Då var man hemma igen från Nyvång. Gud vad denna dagen gått fort, den har bara susat förbi.
Sov till klockan 11 sen åkte hem till familjen vid halv två, tatuerade Dobben vid tretiden, åt midag sen hem igen.
Nu sitter jag och tittar lite på House med Ralf, sen ska jag tappa upp ett bad att lägga mig i. Det behövs, känner mig inte speciellt kry, förkyld och jävlig. Dock är Ralf sämre än mig.
Fast så är det väl alltid? att det är så himla synd om männen när de är förkylda?
Nu ska jag luta mig tillbaka och fortsätta titta på House.

Ha en trevlig kväll!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA en skön kväll..

2009-01-04 @ 20:58:17
Postat av: Mindy

HA en skön kväll..

2009-01-04 @ 20:58:31
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0