Lördag

God eftermiddag allihopa!

Precis hemkommen från Nyvång där jag har min familj.
Idag var det Mickes tur att bli tatuerad, och vi gjorde klart draken på hans lår som vi inte hann med förra gången. Resultatet blev jag mycket nöjd med! Synd bara att jag inte har en egen kamera just nu att ta bilder med utan jag får låna mina föräldrars till att fota tatueringarna jag gör.
Nu väntar jag bara på att Ralf ska sluta jobba så vi kan åka till Edits föräldrar och äta middag. Sista helgen som jag kan äta det jag vill, för sen på måndag börjar en dunderkur som Micke tipsade mig om. Jag ska bara äta ca 6 bananer på måndag och tisdag, sen tillkommer mer grejer resten av veckan, sen veckan efter är det 1,5 burkar ananas som gäller på måndagen och tisdagen. Så förhoppningsvis ryker mina kärlekshandtag som jag stör mig så mycket på.

Ni får ha en fin lördag!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0