Onsdag

Så kass jag var på att blogga igår, idag med för den delen. Igår var en soffliggardag eftersom jag och Ralf inte mådde som bäst. Blev en mysdag med en House säsong. Sjukt bra program! Tycker ni också om House?

Idag har väl varit ganska lugnt. Dagen började med att jag åkte till mitt nu dåvarande jobb och sade att jag inte ville vara kvar för jag kände inte att det var något som passar mig. Jag jobbade som säljare för lås och larm, men det var inget som passade mig så nu söker jag mig vidare!
Sen åkte jag hem och sen dess har dagen varit lugn.
Var på Karateklubben för att kika in lite, sen kolla hur det blir med portugalresan i augusti.

Och nu mina vänner kollar jag på top model, som förövrigt snart är slut. 

sov gott ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0