Sömnlös natt

Ja hörrni, det blev inte många timmars sömn inatt vill jag lova. Ralf mår inte så bra så han hostar och fräser hela tiden. Och med tanke på att jag är lättväckt så vaknar jag typ bara av att han snörvlar till. Sen tar det en stund att somna om med. Mög. Funderade länge på att lägga mig på soffan istället. Fick höra av Ralf på morgonen att han också funderat på det haha! Så nu bestämde vi att någon av oss får sovapå soffan inatt mest för att han för en massa väsen.

Vi blev väckta rätt tidigt med, Ralfs chef ringde och ville att Ralf skulle jobba, vilket han inte var så sugen på med tanke på att han inte mår någon höjdare. Men snäll som Ralf är gick han med på att jobba till klockan 2. Och nu vill han att jag ska springa bort till apoteket och köpa hem lite halstabletter och bisolvon.
Inte lätt när männen blir sjuka haha!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0