Söndag

Blööö.. Vaknade idag av att jag knappt kunde andas... DUNDERFÖRKYLD.... Likaså är Ralf, fast han har haft feber och så.
Så jag känner mig inte alls på hugget idag. Försöker vakna till nu så jag kan åka ut till Nyvång sen för att tatuera.
Gårdagens kväll var väldigt trevlig! den innehöll MYCKET mat, jag kunde knappt röra mig när vi skulle hem. Först fick vi någon form av korvsallad, det låter konstigt men det var jättegott. det var hackad ölkorv, oliver, inlagda vitlökar och någon form av minipaprika som var väldigt stark. Sen fick vi en ungersk rätt som heter pörkölt, det är typ någon form av kalops,  (stavning) med potatismos och gnocci (stavning), sen blev det glass till efterrätt. Tur att man ska börja på diet på måndag haha!
Nä nu ska jag klä på mig och fixa till mig lite!

puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0